אמרו לך שצריך בניית עצם או הרמות סינוס לפני השתלת שיניים?

Bone-Grafting-for-Dental-Implants-san-diego

אנשים רבים סובלים מחוסר שיניים או מתותבות מציקות. בבואם למצוא פתרון, הם פונים לביצוע השתלות שיניים, אך נתקלים בבעיה חדשה אליה לא היו מודעים. עצם הלסת שלהם נספגה, וכעת כבר לא ניתן לבצע להם שתלים בשיטות הרגילות. רופא השיניים שלהם מיידע אותם בכך, וממליץ להם לעבור בניית עצם בשיטות שונות. בין השיטות הללו נפוצות בעיקר בניית עצם באמצעות אבקת עצם או בלוקים של עצם בלסת התחתונה, והרמות סינוס בלסת העליונה. כל השיטות הללו מחייבות פעולה כירורגית נוספת מעבר לביצוע השתלים עצמן, אורכות זמן לא מועט, ועולות עוד כסף.

אם נסכם את לוח הזמנים, נגלה שהדרך הקלאסית עד לקבלת שיניים קבועות בפה תארך כשנה וחצי, ותעבור דרך 3 פרוצדורות כירורגיות (הרמת סינוס, השתלה, חשיפה). אבל קיימת דרך קלה יותר, מהירה יותר, דרך המאפשרת לך לקבל השתלת שיניים ביום אחד!

השתלת שיניים ביום אחד באמצעות שתלי זיגומה
מכיוון שחסרה לנו עצם בלסת העליונה, אנו יכולים להיעזר במקום הקרוב ביותר בו עדיין קיימת עצם: עצם הזיגומה (תמונה 1 למטה). עצם זו, שאנו נוטים להתייחס אליה גם כעצם הלחי, היא חזקה מאד. שתלים מיוחדים שפותחו בדיוק למקרים כאלה, מאפשרים לנו לתת לך שיניים קבועות בלסת העליונה.

הדמיה של ארבעה שתלים רגילים מקדימה ושני שתלי זיגומה אחוריים

8

לצורך הדגמה, נציג לכם מקרה שעשינו לא מזמן. אישה בת 50 שאיבדה  את מרבית שיניה , עברה השתלות והרמות סינוס לפני מס שנים , שהתחילו להיכשל , התוצאה כשהגיעה למרפאתנו הינה איבוד עצם ניכר בכל הלסת העליונה, עם תותבת שלא מצליחה לתפקד אתה

תמונה לפני טיפול:

C:\Users\rem\Desktop\g.jpg

לאחר שביצענו לה  במרפאה בדיקה וצילומים, כולל צילומי סיטי , הדמייה תלת מימד ותכנון ממוחשב סוכם כי נבצע שתלי זיגומה. בשיטה חדשנית זו חסכנו לו הרבה זמן וכסף. בגלל החרדה, הוחלט לבצע לו טיפול שיניים תחת טשטוש או הרדמה מלאה בנוכחות רופא מרדים. 

תכנון תלת מימד- תמונה 

C:\Users\rem\Desktop\g2.jpg

המטופלת  באותו יום של הטיפול , ללא כאב, וללא נפיחות

C:\Users\rem\Desktop\g4.jpg

נבנה על ידי KAN2K